Tender / Quotation Notice
SEBUT HARGA MT/SH/34/2025: BEKALAN – MEMBEKAL, MENGHANTAR, MEMASANG, MENYUSUN ATUR DAN MENGUJI PERALATAN ELEKTRIK & PERALATAN KELENGKAPAN PEJABAT DI ARAS 17 DAN 18, MENARA MATRADE
| No. Sebut Harga MATRADE | :
| MT/SH/34/2025 | ||
|---|---|---|---|---|
| Tajuk Sebut Harga | :
|
|
||
| Kod Bidang MoF | :
|
020301 – PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI; ATAU 080101 – KELENGKAPAN/ KEMUDAHAN AWAM (KECUALI KELENGKAPAN KEMUDAHAN PERMAINAN/ SUKAN) |
||
| Tarikh Iklan | :
|
12 Disember 2025 (Jumaat) | ||
| PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA | ||||
| Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga | :
|
12 Disember 2025 | ||
| Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga | :
|
Dokumen Sebut Harga boleh dibeli mulai 12 Disember 2025 (Jumaat) di Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
||
| Harga Dokumen Sebut Harga | :
|
RM24.00 dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima |
||
| Dokumen Wajib | :
|
Sila bawa bersama dokumen berikut semasa membeli dokumen Sebut Harga: - Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku. |
||
|
PERINGATAN: 1. Hanya Syarikat di WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR, PUTRAJAYA DAN SELANGOR SAHAJA layak dan dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga inI. 2. SETIAP PEMBEKAL hanya dibenarkan membeli SATU (1) DOKUMEN Sebut Harga bagi setiap Sebut Harga dan mengemukakan SATU (1) tawaran Sebut Harga sahaja. |
||||
| TUTUP SEBUT HARGA | ||||
| Tarikh Tutup Sebut Harga | :
|
19 Disember 2025 (Jumaat); jam 12.00 tengah harI Jika Sebut Harga dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar atau perkhidmatan kurier, Penyebutharga hendaklah memastikan dokumen-dokumen yang dihantar selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum waktu tutup Sebut Harga tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari |
||
| Tempat Penghantaran Dokumen | :
|
Peti Sebut Harga, Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur | ||
| PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||||
| Nama | :
|
Puan Nur Haziqah Jamil |
||
| No. Telefon | :
|
03-6207 7077 Ext. 7530 | ||
| E-mel | :
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. | ||
SEBUT HARGA MT/SH/33/2025: PERKHIDMATAN – PELAN PERLINDUNGAN INSURANS BANGUNAN IBU PEJABAT MATRADE DAN LIMA (5) PEJABAT CAWANGAN MATRADE BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN
| No. Sebut Harga MATRADE |
:
|
MT/SH/33/2025 |
|---|---|---|
| Tajuk Sebut Harga |
:
|
PERKHIDMATAN – PELAN PERLINDUNGAN INSURANS BANGUNAN IBU PEJABAT MATRADE DAN LIMA (5) PEJABAT CAWANGAN MATRADE BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN |
| Kod Bidang MOF |
:
|
221801 - SYARIKAT INSURAN |
| Tarikh Iklan |
:
|
5 DISEMBER 2025 (JUMAAT) |
| TAKLIMAT / LAWATAN TAPAK | ||
| Tarikh | : | 10 DISEMBER 2025 (RABU) |
| Masa | : | 11.30 pagi |
| Tempat | : |
Bilik Lestari, Business Information Centre (BIC), Ground Floor, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
|
PERINGATAN:
|
||
| PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA | ||
| Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga |
:
|
10 DISEMBER 2025 (RABU) |
| Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga |
:
|
Dokumen Sebut Harga boleh dibeli mulai 10 DISEMBER 2025 di alamat Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
| Harga Dokumen Sebut Harga |
:
|
RM24.00 dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. |
| Dokumen Wajib |
:
|
|
|
PERINGATAN:
|
||
| TUTUP SEBUT HARGA | ||
| Tarikh Tutup Sebut Harga |
:
|
29 DISEMBER 2025 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAH HARI. |
| Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Sebut Harga, Tingkat 17 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur.
|
| PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
| Nama |
:
|
Cik Nur Syazwani Athirah Zulkifli |
| No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 (Ext. 7530) |
| E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
TENDER MT/T/4/2025: PERKHIDMATAN – PEROLEHAN RANGKAIAN ICT BAGI PENAIKTARAFAN RUANG KERJA MATRADE DI TINGKAT 17 & 18 DAN TINGKAT-TINGKAT LAIN SERTA KERJA-KERJA LAIN BERKAITAN DI MENARA MATRADE
| No. Tender MATRADE |
:
| MT/T/4/2025 |
|---|---|---|
| Tajuk Tender |
:
|
PERKHIDMATAN – PEROLEHAN RANGKAIAN ICT BAGI PENAIKTARAFAN RUANG KERJA MATRADE DI TINGKAT 17 & 18 DAN TINGKAT-TINGKAT LAIN SERTA KERJA-KERJA LAIN BERKAITAN DI MENARA MATRADE |
|
Kod Bidang |
: |
210102 – Hardware (High End Technology) – All Types of Server, Mainframe, High End Printers, Storage Area Network Software (SAN, NAS) Including Maintenance; DAN |
| Tarikh Iklan Tender |
:
|
14 November 2025 (Jumaat) |
| TAKLIMAT WAJIB | ||
| Tarikh Taklimat | : | 24 November 2025 (Isnin) |
| Masa | : | 11.00 Pagi |
| Tempat | : | Ruang Acara Ujana Ilmu, Pusat Informasi Perniagaan (BIC), Aras Bawah, Menara MATRADE |
| Dokumen Wajib semasa menghadiri Taklimat Tender |
: |
Salinan Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku semasa menghadiri taklimat dan membeli dokumen tender. |
| PERINGATAN | ||
|
||
| PEMBELIAN DOKUMEN TENDER | ||
|
Tempoh Penjualan Dokumen Tender
|
: |
24 November - 12 Disember 2025 Nota: Dokumen Meja boleh disemak mulai 18 November 2025 (Selasa) pada waktu pejabat di Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
| Tempat Jualan Dokumen Tender |
:
|
Unit Perolehan, Tingkat 6, East Wing, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
| Masa |
:
|
Isnin – Khamis : 9.00 pagi – 1.00 petang / 2.00 petang – 4.30 petang Jumaat : 9.00 pagi – 12.00 tengah hari / 3.00 petang – 4.30 petang |
|
Harga Dokumen Tender |
:
|
RM300.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. |
| TARIKH TUTUP TENDER | ||
| Tarikh Tutup Tender | 16 Disember 2025 (Selasa), jam 12.00 tengah hari | |
| Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Tender, Tingkat 17 East Wing. Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. (u.p: Unit Perolehan) |
| PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
| Nama |
:
|
Puan Rusmiza Binti Darus / Puan Nur Haziqah Binti Jamil |
| No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 Ext. 7523 / 7530 |
| E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
TENDER MT/P/3/2025 : PERKHIDMATAN PERUNDING MEMBANGUNKAN DOKUMEN KAJIAN RANGKA TINDAKAN PERDAGANGAN NASIONAL (NATIONAL TRADE BLUEPRINT - NTBp) 2.0
| No. Tender MATRADE |
:
| MT/P/3/2025 |
|---|---|---|
| Tajuk Tender |
:
|
PERKHIDMATAN PERUNDING MEMBANGUNKAN DOKUMEN KAJIAN RANGKA TINDAKAN PERDAGANGAN NASIONAL (NATIONAL TRADE BLUEPRINT - NTBp) 2.0 |
|
Kod Bidang |
: |
340103 – Kajian Ekonomi |
| Tarikh Iklan Tender |
:
|
10 November 2025 (Isnin) |
| TAKLIMAT | ||
| Tarikh Taklimat | : | 14 November 2025 (Jumaat) |
| Masa | : | 10.30 Pagi |
| Tempat | : | Club Lounge MATRADE, Tingkat 4, East Wing, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
| Dokumen Wajib semasa menghadiri Taklimat Tender |
: |
Salinan Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku semasa menghadiri taklimat dan membeli dokumen tender. |
| PERINGATAN | ||
|
||
| PEMBELIAN DOKUMEN TENDER | ||
| Tempoh Penjualan Dokumen Tender | : | 14 November - 9 Disember 2025 |
| Tempat Jualan Dokumen Tender |
:
|
Unit Perolehan, Tingkat 6, East Wing, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
| Masa |
:
|
Isnin – Khamis : 9.00 pagi – 1.00 petang / 2.00 petang – 4.30 petang Jumaat : 9.00 pagi – 12.00 tengah hari / 3.00 petang – 4.30 petang |
|
Harga Dokumen Tender |
:
|
RM50.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. |
| TARIKH TUTUP TENDER | ||
| Tarikh Tutup Tender | 9 Disember 2025 (Selasa), jam 12.00 tengah hari | |
| Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Tender, Tingkat 17 East Wing. Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. (u.p: Unit Perolehan) |
| PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
| Nama |
:
|
Puan Hasnita Binti Mohd Hassan / Puan Nor Haslina Binti Abu Hassan |
| No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 Ext. 7522 / 7527 |
| E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |






