Tender / Quotation Notice
SEBUT HARGA MATRADE MT/SH/10/2025: BEKALAN - MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BARANGAN CENDERAHATI KORPORAT (CORPORATE GIFT) KE MENARA MATRADE
No. Sebut Harga MATRADE | :
| MT/SH/10/2025 | ||
---|---|---|---|---|
Tajuk Sebut Harga | :
|
|
||
Kod Bidang MoF | :
|
030201 - CENDERAMATA DAN HADIAH; ATAU 020601 - ALATULIS |
||
Tarikh Iklan | :
|
28 APRIL 2025 (ISNIN) | ||
PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA | ||||
Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga | :
|
28 April 2025 | ||
Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga | :
|
Dokumen Sebut Harga boleh dibeli mulai 28 April 2025 (Isnin) di Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
||
Harga Dokumen Sebut Harga | :
|
RM15.00 dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima |
||
Dokumen Wajib | :
|
Sila bawa bersama dokumen berikut semasa membeli dokumen Sebut Harga: - Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku. |
||
PERINGATAN: 1. Hanya Syarikat di WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR, PUTRAJAYA DAN SELANGOR SAHAJA layak dan dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga inI. 2. SETIAP PEMBEKAL hanya dibenarkan membeli SATU (1) DOKUMEN Sebut Harga bagi setiap Sebut Harga dan mengemukakan SATU (1) tawaran Sebut Harga sahaja. |
||||
TUTUP SEBUT HARGA | ||||
Tarikh Tutup Sebut Harga | :
|
9 Mei 2025 (Jumaat); jam 12.00 tengah harI Jika Sebut Harga dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar atau perkhidmatan kurier, Penyebutharga hendaklah memastikan dokumen-dokumen yang dihantar selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum waktu tutup Sebut Harga tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari |
||
Tempat Penghantaran Dokumen | :
|
Peti Sebut Harga, Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur | ||
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||||
Nama | :
|
Puan Hasnita Mohd Hassan |
||
No. Telefon | :
|
03-6207 7077 Ext. 7522 | ||
E-mel | :
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
SEBUT HARGA MT/SH/9/2025: PERKHIDMATAN – OPERATOR PANTRI UNTUK MENYEDIAKAN MAKANAN DAN MINUMAN MESYUARAT DALAMAN BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN DI MENARA MATRADE
No. Sebut Harga MATRADE |
:
|
MT/SH/9/2025 |
---|---|---|
Tajuk Sebut Harga |
:
|
PERKHIDMATAN – OPERATOR PANTRI UNTUK MENYEDIAKAN MAKANAN DAN MINUMAN MESYUARAT DALAMAN BAGI TEMPOH DUA (2) TAHUN DI MENARA MATRADE |
Kod Bidang MOF |
:
|
040103 - MAKANAN, MINUMAN DAN BAHAN MENTAH KERING/BASAH (MAKANAN BERMASAK ISLAM) |
Tarikh Iklan |
:
|
23 APRIL 2025 (RABU) |
TAKLIMAT WAJIB / LAWATAN TAPAK | ||
Tarikh | : | 30 APRIL 2025 (RABU) |
Masa | : | 10.30 pagi |
Tempat | : |
Bilik Lestari, Business Information Centre (BIC), Ground Floor, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
PERINGATAN:
|
||
PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA | ||
Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga |
:
|
30 APRIL 2024 (RABU) |
Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga |
:
|
Dokumen Sebut Harga boleh dibeli mulai 30 APRIL 2024 di alamat Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
Harga Dokumen Sebut Harga |
:
|
RM24.00 dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. |
Dokumen Wajib |
:
|
|
PERINGATAN:
|
||
TUTUP SEBUT HARGA | ||
Tarikh Tutup Sebut Harga |
:
|
8 MEI 2025 (KHAMIS) JAM 12.00 TENGAH HARI. |
Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Sebut Harga, Tingkat 6 (West Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur.
|
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
Nama |
:
|
Cik Nur Syazwani Athirah Zulkifli |
No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 Ext. 7530 |
E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
SEBUT HARGA MT/SH/7/2025: KERJA-KERJA UBAHSUAI BUSINESS SUITE ARAS 3 DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA MATRADE, JALAN SULTAN HAJI AHMAD SHAH, KUALA LUMPUR
No. Sebut Harga MATRADE | :
|
MT/SH/7/2025 |
---|---|---|
Tajuk Sebut Harga | :
|
KERJA-KERJA UBAHSUAI BUSINESS SUITE ARAS 3 DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA MATRADE, JALAN SULTAN HAJI AHMAD SHAH, KUALA LUMPUR |
Had Nilai Perolehan Kerja CIDB | G3 (Tidak Melebihi RM1,000,000.00) | |
Kod Bidang CIDB | :
|
CE (Pembinaan Kejuruteraan Awam); DAN CE21 (Pembinaan Kejuruteraan Awam); DAN |
Tarikh Iklan | :
|
18 APRIL 2025 (JUMAAT) |
TAKLIMAT (WAJIB) / LAWATAN TAPAK |
||
Tarikh & Masa: 24 APRIL 2025 (KHAMIS), jam 11.00 PAGI
PERINGATAN: 1. Taklimat Sebut Harga dan Lawatan Tapak adalah WAJIB. Hanya syarikat yang hadir Taklimat dan Lawatan Tapak sahaja layak untuk menyertai sebut harga ini.
|
||
PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA |
||
Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga | :
|
24 APRIL 2025 (KHAMIS) - Selepas Taklimat & Lawatan Tapak |
Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga | :
|
Kaunter Unit Perolehan |
Harga Dokumen Sebut Harga | :
|
RM25.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. |
Dokumen Wajib | :
|
Dokumen-dokumen berikut WAJIB di bawa semasa pembelian dokumen sebut harga ini: a. Salinan Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK); DAN |
PERINGATAN:
|
||
TUTUP SEBUT HARGA |
||
Tarikh Tutup Sebut Harga | :
|
7 MEI 2025 (RABU) jam 12.00 tengah hari. |
Tempat Penghantaran Dokumen | :
|
Peti Sebut Harga, Tingkat 6 (East Wing)
|
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI |
||
Nama | :
|
Encik Azmir bin Ab Ghaffar |
No. Telefon | :
|
03-6207 7077 Ext. 7526 |
E-mel | :
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
SEBUT HARGA MT/SH/6/2025: PERKHIDMATAN – PENYEWAAN SATU (1) UNIT MESIN PENYALIN MULTIFUNGSI BERKAPASITI TINGGI (BERWARNA) BAGI UNIT PENERBITAN PERDAGANGAN UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN
No. Sebut Harga MATRADE | :
| MT/SH/6/2025 | ||
---|---|---|---|---|
Tajuk Sebut Harga | :
|
|
||
Kod Bidang MoF | :
|
221502 - Mesin Dan Peralatan Pejabat |
||
Tarikh Iklan | :
|
18 April 2025 (Jumaat) | ||
PEMBELIAN DOKUMEN SEBUT HARGA | ||||
Tarikh Pembelian Dokumen Sebut Harga | :
|
18 April 2025 | ||
Tempat Jualan Dokumen Sebut Harga | :
|
Dokumen Sebut Harga boleh dibeli mulai 18 April 2025 (Jumaat) di Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
||
Harga Dokumen Sebut Harga | :
|
RM24.00 dalam bentuk Bank Draf/Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima |
||
Dokumen Wajib | :
|
Sila bawa bersama dokumen berikut semasa membeli dokumen Sebut Harga: - Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku. |
||
PERINGATAN: 1. Hanya Syarikat di WILAYAH PERSEKUTUAN KUALA LUMPUR, PUTRAJAYA DAN SELANGOR SAHAJA layak dan dibenarkan untuk membeli dokumen sebut harga inI. 2. SATU (1) PEMBEKAL hanya dibenarkan membeli SATU (1) DOKUMEN Sebut Harga bagi setiap Sebut Harga dan mengemukakan SATU (1) tawaran Sebut Harga sahaja. |
||||
TUTUP SEBUT HARGA | ||||
Tarikh Tutup Sebut Harga | :
|
2 Mei 2025 (Jumaat); jam 12.00 tengah harI Jika Sebut Harga dihantar dengan menggunakan perkhidmatan pos berdaftar atau perkhidmatan kurier, Penyebutharga hendaklah memastikan dokumen-dokumen yang dihantar selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum waktu tutup Sebut Harga tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari |
||
Tempat Penghantaran Dokumen | :
|
Peti Sebut Harga, Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur | ||
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||||
Nama | :
|
Puan Nur Haziqah Jamil |
||
No. Telefon | :
|
03-6207 7077 Ext. 7530 | ||
E-mel | :
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
TENDER MATRADE MT/T/3/2025: PERKHIDMATAN – PENYEWAAN MESIN PENYALIN MULTIFUNGSI UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN DI MENARA MATRADE
No. Tender MATRADE |
:
| MT/T/3/2025 |
---|---|---|
Tajuk Tender |
:
|
PERKHIDMATAN – PENYEWAAN MESIN PENYALIN MULTIFUNGSI UNTUK TEMPOH TIGA (3) TAHUN DI MENARA MATRADE |
Kod Bidang MOF |
:
|
221502 - PENYEWAAN DAN PENGURUSAN (MESIN DAN PERALATAN PEJABAT) |
Tarikh Iklan Tender |
:
|
27 Mac 2024 (Khamis) |
SESI TAKLIMAT | ||
Tarikh Taklimat/ Lawatan Tapak: 11 April 2025 (Jumaat) Masa: 10.30 pagi Tempat : MATRADE Lounge, Tingkat 4 (East Wing), Menara MATRADE Dokumen Wajib semasa menghadiri Taklimat Tender: Salinan Sijil Pendaftaran Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) beserta kod bidang diperlukan yang masih belum tamat tempoh sah laku semasa menghadiri taklimat dan membeli dokumen tender. PERINGATAN: 1. Taklimat Tender adalah WAJIB. Hanya syarikat yang hadir Taklimat Tender sahaja layak untuk menyertai tender ini. |
||
PEMBELIAN DOKUMEN TENDER | ||
Tempoh Penjualan Dokumen Tender |
:
|
11 April – 2 Mei 2025 |
Tempat Jualan Dokumen Tender |
:
|
Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE |
Masa |
:
|
Isnin – Khamis : 9.00 pagi – 1.00 petang / 2.00 petang – 5.00 petang Jumaat : 9.00 pagi – 12.00 tengah hari / 3.00 petang – 5.00 petang |
Harga Dokumen Tender |
:
|
RM100.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. |
TUTUP TENDER | ||
Tarikh Tutup Tender |
:
|
5 MEI 2025 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAH HARI. |
Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Tender, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. |
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
Nama |
:
|
Cik Nur Syazwani Athirah Zulkifli / Encik Azmir Ab Ghaffar |
No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 Ext. 7530 / 7526 |
E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. / This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |
TENDER MATRADE MT/T/2/2025: KERJA – KERJA-KERJA PENAMBAHBAIKAN DAN PENGUBAHSUAIAN RUANG PEJABAT BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN (BKP) SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA MATRADE, JALAN SULTAN HAJI AHMAD SHAH, KUALA LUMPUR
No. Tender MATRADE |
:
| MT/T/2/2025 |
---|---|---|
Tajuk Tender |
:
|
KERJA – KERJA-KERJA PENAMBAHBAIKAN DAN PENGUBAHSUAIAN RUANG PEJABAT BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN (BKP) SERTA LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN MENARA MATRADE, JALAN SULTAN HAJI AHMAD SHAH, KUALA LUMPUR |
Kod Bidang CIDB |
:
|
G7 – Melebihi RM10 juta |
Kategori | B – Bangunan | |
Pengkhususan |
B07 – Hiasan Dalaman; DAN B28 – Kerja-kerja Ubah Suai |
|
Tarikh Iklan Tender |
:
|
26 Mac 2025 (Rabu) |
TAKLIMAT WAJIB/ LAWATAN TAPAK | ||
Tarikh Taklimat | 17 April 2025 (Khamis) | |
Masa | 11.00 pagi | |
Tempat | Business Information Centre (BIC), Ground Floor, Menara MATRADE | |
Dokumen Wajib semasa menghadiri Taklimat Tender dan Lawatan tapak | Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) | |
PERINGATAN | ||
|
||
PEMBELIAN DOKUMEN TENDER | ||
Tempoh Penjualan Dokumen Tender |
:
|
17 April 2025 sehingga 8 Mei 2025 |
Tempat Jualan Dokumen Tender |
:
|
Unit Perolehan, Tingkat 6 (East Wing), Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur |
Masa |
:
|
Isnin – Khamis : 9.00 pagi – 1.00 petang / 2.00 petang – 5.00 petang Jumaat : 9.00 pagi – 12.00 tengah hari / 3.00 petang – 5.00 petang |
Harga Dokumen Tender |
:
|
RM500.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang atas nama MATRADE HASIL. Bayaran ini tidak akan dikembalikan dan pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. |
Deposit bagi Security Documents/ Drawings | RM5,000.00 dalam bentuk Bank Draf/ Kiriman Wang nama MATRADE HASIL. Bayaran ini akan dikembalikan apabila Petender memulangkan semula Security Documents/ Drawings. Petender dikehendaki memulangkan semula Security Documents/ Drawings kepada MATRADE dalam masa 21 hari selepas Tarikh Tutup Tender. Pembayaran secara tunai atau cek tidak akan diterima. | |
Dokumen bagi Pembelian Tender | Sila bawa bersama Salinan Sijil Pendaftaran Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) DAN Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih belum tamat tempoh sah laku. | |
TUTUP TENDER | ||
Tarikh Tutup Tender |
:
|
8 Mei 2025 (Khamis), jam 12.00 tengah hari (Dokumen yang lewat dari tarikh dan masa yang ditetapkan tidak akan diterima) |
Tempat Penghantaran Dokumen |
:
|
Peti Tender, Tingkat 6, East Wing, Menara MATRADE, Jalan Sultan Haji Ahmad Shah, 50480 Kuala Lumpur. (u.p: Unit Perolehan) |
PEGAWAI UNTUK DIHUBUNGI | ||
Nama |
:
|
Puan Rusmiza bt Darus |
No. Telefon |
:
|
03-6207 7077 Ext. 7523 |
E-mel |
:
|
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. |